אופנת שנות התשעים

בואו נדבר על טרנד שנות התשעים המטורף שמתרחש כאן בשנה האחרונה.

לפני שנתחיל אני רוצה לקרוא את כולן לסדר ולהבין שאני, שנולדתי בסוף שנת 81 וגדלתי בניינטיז מתקשה מאוד לקבל את העובדה שכרגע, Levis 505 הוא לא הטרנד המקורי החדש, אלא הטרנד החוזר הבא! זה לא שאני לא אוהבת את הניינטיז, זה פשוט הופך אותי באופן רשמי לוינטג'.

כלומר, טי שרט לבנה ומעליה בייבי דול שחור/בורדו מסאטן? Been there, done that! שלא נדבר על קישקושי השיער, שרשראות הקולר השחורות, נעלי צבא למיניהן, הצבעים המשוגעים בשיער ותיקי הגב בגזרות זרוקות. "סקוש" היה הלהיט בתיקים אז. והיום! הייתה אווירת רוקנרול בניינטיז שחוזרת היום עם תיבול היפסטרי עדין שאגב, יכול לפעמים לצאת מכלל שליטה, ראיתי את זה קורה.

אם היו מבקשים ממני לסכם את העשור בהופעה אחת מייצגת, הייתי אומרת שהשילוב הקדוש של הניינטיז היה: ג'ינס קצר או ארוך – לא משנה, העיקר שיהיה קרוע – אז עשינו את זה לבד, היום קונים אותם ככה… הגזרה של הג'ינסים אז הייתה די משונה, לא גבוהה מדי ולא נמוכה – משהו מוזר באמצע. חולצת בטן של Metallica או Guns N’ Roses, וחגורה עם אבזם רוקנרולי כסוף ביניהם. כדי לסגור את ההופעה באופן מקצועי ומדויק תצטרכי להוסיף תיק גב שחור ונעלי Dr. Martens/ All star – כל צבע הולך.

אוברולים גם היו אחד הלהיטים הגדולים של העשור, ובעצם כל דבר שעשוי מג'ינס. מי לא זוכרת את חליפות הג'ינס התואמות של בריטני וג'סטין? זה אמנם היה בסוף שנות התשעים כשגזרת הג'ינסים התחממה מאוד וירדה מאוד נמוך ומאוד צמוד אבל זה תמיד יהיה צרוב לכל מי שהיה חי אז בזיכרון ומקושר לטרנד הג'ינסים המשתולל שלא עזב גם בשנות ה2000 שאגב, אני מקווה שלא יחזרו לעולם.

הוספתי כמה תמונות להמחשת אימוץ הטרנד על ידי סלבס מסביב לעולם.

נתראה בטרנד הבא!

image5-1024x768image7-1024x768

אופנת שנות התשעים

תיקי גב, שרשראות קולר וליפסטיק כהה.

dress-90s-stylemiley-cyrus-crop-tops

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *