הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). להזין את פרטי פרופיל משתמש – מייל וסיסמה – ומשם כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים שברצונך לרכוש. יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום, דואר רשום בחינם בהזמנה מעל 100 ש״ח, או איסוף עצמי) ושיטת תשלום – וזהו, החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בפרטי מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו בעזרת מייל שנשלח אל תיבת המייל שהזנת כשנרשמת לאתר.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 (בימי ו׳ מ-14:00-09:00) בטלפון 050-2677752 לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת hello@teek.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״. סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 ביום שישי בין השעות 9:00 עד 14:00 בטלפון 050-2677752. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת hello@teek.fashion ונטפל בנושא.

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 ביום שישי בין השעות 9:00 עד 14:00 בטלפון 050-2677752. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת hello@teek.fashion ונטפל בנושא.

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 ביום שישי בין השעות 9:00 עד 14:00 בטלפון 050-2677752. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת hello@teek.fashion ונטפל בנושא.

משלוחים

מתי החבילה תגיע אליי?

שליח עד הבית מגיע לביתך עד מקסימום 10 ימי עסקים, לרוב הרבה לפני כן. במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק – אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן – ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 10 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ, זמן הצלשוח לאזורים אלה הינו 14 ימי עסקים.

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במשלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

 

החזרות והחלפות

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף אותו בפריט אחר ללא עלות. כל שיש לעשות הוא להשתמש במדבקת הגוביינא שקיבלת מאיתנו בחבילה, ולהדביק אותה על גבי החבילה עם הפריט שברצונך להחזיר ופתק ההחזרה/החלפה. לאחר שתישלח אלינו החבילה, ברגע שהיא תגיע אלינו מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את הפריט לפריט אחר, או לאותו אחד במידה אחרת (שירות הלקוחות יצור עמך קשר טלפוני ויתאם החלפה ושיטת משלוח). אם אין ברצונך להחליף, נוכל לבצע החזר – בזיכוי כספי או בקרדיט שישמש אותך לרכישות באתר. פעולות אלה יתבצעו בהתאם לתקנון החברה.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צרי איתנו קשר בטלפון 050-2677752 ונטפל בנושא מיידית. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 (בימי ו׳ מ-14:00-09:00)

האם אפשר להחזיר פריט בסייל?

ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. תוכלי לקבל החזר באמצעות זיכוי כספי (בניכוי 5%) או באמצעות קרדיט באתר, עבור הסכום המלא. החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש"ח.

איבדתי/לא קיבלתי את מדבקת הגוביינא – איך אוכל בכל זאת להחזיר את החבילה ללא עלות שילוח?

אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון או במייל, ונשלח לך את המדבקה במייל. כל שיש לעשות הוא להדפיס את המדבקה ולהדביק אותה על גבי החבילה – דמי המשלוח עלינו.

ניוזלטר

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו

2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל

3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?

הדבר קשור להגדרות המייל שלך. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. לפתוח את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות

2. ללחוץ על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from hello@teek.co.il״.

מידות והתאמה

חיובים ותשלומים

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט. להלן פירוט:

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש'ח

עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש'ח

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ש'ח

עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ש'ח

עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ש'ח

עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ש'ח

עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ש'ח

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן.יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית – ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 27:00 (בימי ו׳ מ-14:00-09:00) בטלפון 050-2677752.

האם חויבתי פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות הקלקה על ״החשבון שלי״ (מצד שמאל למעלה) ולבחור ב״הזמנות שלי״. תחת ה"חשבון שלי" את כל ההזמנות, הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חויבת עבור כל הזמנה.

מלאי

התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?

אנו עושים את מירב המאמצים להחזיר תיקים אהובים שאזלו למלאי. לכן מומלץ להיכנס לדף של התיק המדובר וללחוץ על כפתור "הוסף לתיקים נחשקים" כך, במידה והתיק ישוב לאתר, יתקבל אצלך במייל עדכון אישי מאיתנו שמספר על כך שהתיק חזר ובאפשרותך להזמינו.

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח.

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.